CoolTrue - Magyar kúltruerális site

Ladies and gantleman! Magyarország 56.421 kúltura magazinja elindult! Celebek, filmek, zenék. Ezek bemutatása vár ránk!

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

IronMan 2 The Game

2010.05.06. 12:26 | benoa | Szólj hozzá!

Igen emberek! IGEN! KÉZHEZ KAPTAM A VIDÉKEN FELLELHETŐ EGYETLEN IRON MAN2 JÁTÉKOT KÖLCSÖNBE!

Amikor megtudtam hogy a haveromnak van egy példánya a játékból azt hittem mentőt kell hívni. Meglehetősen Vasember fanatikus vagyok. A rajzfilmet imádtam a képregényt is és a film. Na az mindent vitt. Soros orgazmusok söpörtek végig a mozin mind az első és a második rész vetítése alatt is. Nem is húzom tovább a szót.

A film alapján készült játékok igen merész ötletek még ennyi bukás után is. Mindig mindenki azt mondja: "Ez most jó lesz! Ez most ütős lesz!". De sajnos azt kell mondjam hogy a Vasembernél sincs másképp. Ami nagyon fájt az a sandbox játékmenet kihagyása volt. Ugyanis sok Marvel játéknál már rájöttek hogy ez dob egy picit a játékélményen: Pókember 3, Hihetetlen Hulk stb. Egy kis idő múlva eléggé monotonná válhat a lövöldözés és a pajzsképzés a kezedből valamint a folytonos fel-le repülés. És ezen még a War Mschine se változtat hiába más a páncél és a fegyverzet. Mivel csak rövid ideig kaptam meg a játékot sajnos sokat nem említhetek róla csak amennyit láttam. Aranyos kis játék de sajnos könnyen felejthető. Mindenesetre az első résznél sokkal jobb.

Címkék: zene film mozi kult cool szórakozás album ccol

A bejegyzés trackback címe:

https://cooltrue.blog.hu/api/trackback/id/tr821978774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása